Every little thing

Ja, det börjar närma sig studenten och i skolan så vräker de på en massa skolarbete. Jag vet inte när eller hur jag ska orka med allt. Men det känns som om det är bäst att få saker och ting gjorda. För det är nog inte slut än på ett tag.

Det är mycket över huvudtaget i dagarna nu.
A lots of football. :) Egna träningar, bytt ungdomslag att träna, serien började idag med. Livet leker ibland. :P
Mitt flicklag fick ju läggas ner pga spelarbrist. Inte så kul, men de har hittat ut till de lag som har erbjudits i klubben. Det är bra det. Så nu är det troligen P-96 i minst fyra månader framöver som gäller. Det ska bli kul, få lite omväxling och variation och se om jag kan utvecklas som ledare och tränare med. Det är ju trots allt sånt här jag vill hålla på med i framtiden. Typ. :P

Sökte till högskolan/universitetet förra veckan. Det var läskigt att skicka iväg ansökan. Men nu är det gjort. Ska bara gå i drygt tre månader och vänta på att få veta om man kommit in eller inte. Orkar inte det. Vill veta det NU!

Snart bara en månad kvar till balen, börjar bli lite små nervöst faktiskt. För tänkt om vi inte skulle klara av att dansa då eller om någon skadar sig innan. Jag vill ju dansa då liksom. Men det ska nog gå bra. I hope so.


Just nu gör det ont i mig, du lyssnar inte på mig. Jag trodde så mycket men så är allt troligen bara glömt. Det vi hade var ingenting värt. Du kan fan ta å stoppa upp din j-a skit någonstans. Helst skulle jag bara vilja att du försvann så jag slapp dig. Du vill ju inte göra något åt det iaf. Så varför ska jag försöka när du inte ens tror på mig ?! Jag vet så väl att jag inte har gjort saker som ger dig rätten att bete dig som du gör. Därför är jag så himla arg på dig. Du är envis och ska alltid ha rätt. Men du kan ha rätt. För snart så slipper jag dig. Och det ska bli så j-a skönt att få försvinna och bara glömma allt. Glömma allt som inte betytt något, någonsin. Så, du kan ju gå å dra något gammalt över dig. Klarar mig nog utan dig ska du veta. Den här gången kommer jag inte förlåta dig. Vad du än kommer att säga. 

Vill bara avsluta med att säga att vi vann seriepremiären med b-laget idag. 3-2 hemma mot Igelfors. :D Underbart liksom. Detta lag är underbart. Hoppas bara på att a-laget vinner sin seriepremiär i morgon. :) Den som väntar får se. ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0