Fortfarande lördag

Japp, då har jag hämtat Lisa i Linköping och så har vi gjort Donkan också :) Tog en glass i bilen på väg hem också. :)
Var på träningen i typ fem minuter med. Det var några nya ansikten där, men massor med gamla och välbekanta ansikten. Pratade med Suss också, hon kunde ställa upp på intervjun. Det var skönt det. Ska bara skaffa mig en diktafon med, så jag kan spela in allt, Men det ska väl inte vara så svårt. 

Ikväll kommer det folk hit och firar pappa. Fast det är inte många alls. Typ, farmor, mormor, morfar, faster & Pelle. Men jag orkar inte vara social. Vill ju bra vara med Lisa.Vi har ju inte setts på hur länge som helst. Och jag saknar henne fortfarande ju! Men jag var får så snällt vänta tills imorgon då vi ska rida. :) Eller hon ska det i alla fall. På feta Sanna. :) Sen ska vi hämta henne med och ja en massa saker ska vi göra. 

Ska plugga en del imorgon med tänkte jag. Ska fixa så att rollspelet kan få sitt slut och ja. Lite andra tråkiga saker som bara måste göras. Så är det när man är vuxen och går på unoversitet. 

Kommentarer
Postat av: kamilla

GOd jul! =D

2008-12-20 @ 15:18:42
URL: http://kamillasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0