Onsdag

Dagen har varit bra nästan hela tiden. Fick brev från universitetet idag, papper om idrottskursen som jag ska börja läsa i vår. Fick reda på att vi ska övernatta andra dagen. Sen i mars nästa år ska vi till Trysil på vinterutbildning. Det ska bli så roligt.

Jag hatar att göra bort mig så grovt. Det var sååå mitt fel. Gaaaaaaaaaaaaah! Jag är en sån idiot. Men aja, sånt är livet.
Jag tror ändå vad jag vill ha. Ska bara få saker att bli förstådda och så.

Ska sova nu, måste upp imorgon och plugga. Skriva det där förbannande jävla pm:et. Vill inte det  Men jag måste. Skit, skit, skit.

Drar hem på fredag. Ska bli skönt. Slippa en del saker och bara slippa ta hand om saker å ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0