Tisdag

Idag har det varit två tråkiga föreläsningar. Fast jag har bara varit på en hel. Den andra gick jag ifrån när vi fick rast. fast jag var inte direkt ensam om det. :P

Har börjat packa inför hemfärden. Vet inte riktigt hur jag ska få med mig allt hem, men kan man trolla så ska väl det gå att åka med fyra väskor hem med. P

Dagens äsklingskläder kommer från Stayhard.se
Det är jobbigt att hitta en massa fina kläder men inte ha råd med dom.



Men jag ska ta över Emmas träningskort, så efter jul ska det bli träning så det smäller om det. Ordentligt och ofta. Dessutom blir det träning genom skolan med. Vilket liv jag kommer ha. :)

Ska fixa lite mera nu, sen ska jag väl spela mer med Lisa och sen blir det sängen. Har en massa saker framför mig imorgon. (:

Kommentarer
Postat av: tina

Sjukt snygg jacka, jag vill ha den :P.

Emma vi kan dela på den, vi har den en vecka var hehe :)

2008-12-25 @ 12:55:12
URL: http://tinahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0