Studiedag <3

Nu är det redan den 12 mars 2008. Det känns som om tiden bara rinner iväg. Fast det är bra å få studiedag ibland. :P Men det betyder bara att det är skola dagen efter, oftast. Fast att gå 8,15-10,35 i morgon, det är inget å klaga över.
Behöver egentligen göra så himla mycket skolarbete, men jag vet ju vad jag har att göra på lovet. Men all ork och motivation bara har försvunnit. Jag vet inte vart bara..

Föräldramötet var en katastrof, det var fem barn representerade av elva. Det är skamligt. Att de inte fattar, det ar en som ringde och sa att hon inte kunde komma. Finns inget att kommentera om det mer än att om det inte kommer fler tjejer till träningarna och som börjar så kommer laget att upphöra. Det går liksom inte spela sjumanna med elva tjejer. Omöjligt. Får se hur det blir.

Matchen förra helgen gick väldigt bra, vi vann med 4-3 och vi var nog bättre tränade än dom. Haha. Jag spela typ 65 minuter. Spela hela första halvleken vilket förvånar mej att jag orkade. Men jag är glad med. :)

Jag tycker verkligen inte om att hålla på att ringa till folk å så. Det är lite läskigt. Jag är fullt medveten om att det låter töntigt, men jag känner ju så. Iaf så har jag ringt om sommarjobb och om balklänningen, så det är typ löst nu. Härligt liksom. :)

Var i Skövde igår med alla bfelever på skolan och hälsade på deras bfklasser eftersom de hade varit hos oss och hälsat på. Det var helt okej, men det är inte kul att må så illa när man åker buss, fast det gav ju en positiv sak med sig när vi åkte hem, jag fick vara barnvakt åt lilla jasmine, typ sötaste ungen som finns. Hon är så himla gullig så jag tror jag ska smälta.
Sen var det iaf första balträningen igår med, det var ju stor uppslutning vill jag lova, typ 35 av 174 stycken. Det känns ju lovande inför framtiden, bra att vi ska ha ett möte på torsdag om en vecka. Hoppas bara att det kommer fler på söndag. Fick iaf dansa med Tom igår eftersom Emil inte kan på onsdagar, inte jag heller egentligen men eftersom jag ändå var i Vimmerby och inte skulle hinna hem till träningen så kunde jag ju liksom lika bra vara med. Det var nog lite tur, eftersom det bara vara jag och Mika från balkommittén med. Och hon var ju sjuk så hon stack hem så stängde jag och josse igen. Det var lite läskigt att vara i skolan så sent och ensamma. Men kul hade jag iaf. Tom var rolig att dansa med, han är bara så grymt lång. Vilket jag INTE är. Men det var iofs bara bra, för det är Emil oxå så då lär jag ju mej. Haha. Vi kom på många saker som man kunde ändra på och å styrde han in i typ alla, jag tror vi mer va i vägen för de andra ibland och det var ju inte så himla bra. Roligt hade jag iaf. Och på söndag ska Emil med och dansa. Då får vi se hur det går. Haha. Han har själv erkänt att han saknar taktkänsla. :S
När vi satt i bilen på vägen hem så ringde TG och sa att jag fick vara med på matchen som äger rum ikväll. Vi ska spela borta mot Gullringen, det är ju iofs bara en träningsmatch och jag har inte en aning om hur mycket jag kommer få spela, men med är jag iaf. Ska bli roligt. :)

På lördag är det Silverpokalen i Södra Vi, sen blir det att rida med Lisa i skogen och sen bara slappa hemma och vila upp sig inför söndagens balträning. :)


Ha't bra mina kära soldater

See you in heaven if we don't survive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0