Lördag

Ja, nu sitter jag här å pluggar det sista inför omtenthelvetet, inte för jag har pluggat så mycket innan direkt. Men men. Det känns som om jag kan det här så bra ändå. Förutom läroplanerna som jag suger på. Ska bara vara en aning bättre på essä delen, som inte är min favorit. Jag skulle kunna ta en massa påstående och begrepp istället för den. Men jag hoppas jag klarar den den här gången.

Och ute regnar det bara. :( Ska i alla fall snart hoppa in i duschen och sen fixa klart här hemma. Linn skulle komma upp till mig och fika innan vi skulle ta sällskap till omtentan. Det känns som jag städar var och varannan dag, hm kanske måste ha bättre grundordning så jag slipper det.

Sen ikväll ska jag bara slappa och inte ha något dåligt samvete. Ska laga lax med potatis och romsås. (: Mmm. ;) Sen ska jag bara njuta av kvällen och inte alls tänka på imorgon så jag måste plugga igen.
Fast det skulle vara trevligt att gå ut ikväll, faktiskt. Jag är jättesugen på det. Gaaah!! Gå ut med mig någon snälla!! Jag vill festa...


Aja, see ya^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0