Måndag

Ja, då börjar vi om igen. Måndag och skola igen. Det är skönt att det bara är två dagar i skolan den här veckan. Dessvärre är det hemtenta som gäller. :/ Så hela onsdag torsdag och i stort sett hela fredagen så ska jag sitta på bibblan. Hoppas på att det är bättre att sitta där än att sitta hemma och skriva.

Var och handlade lite mjölk å så för en stund sen. Sitter nu och väntar på att fotbollsgalan ska börja. (: Det ska bli ett trevligt avbrott i vardagen. :P

På fredag ska jag i alla fall på bio med Malin. (: Hon skickade en finfin lapp med min biljett till hårdrockssittningen på lördag och så stod det att vi ska på bio på fredag. :) Hihi. Jag längtar tills dess. Massssssssor! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Får hoppas de går bra på tentan!

2008-11-17 @ 19:44:23
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0