Onsdag

Har tyvärr inte fått så mycket gjort med hemtentan idag. Vilket var vad jag misstänkte med att sitta hemma. Så imorgon ska vi ha seminarium på morgonen, sen ska jag sitta i bibblan tills mina ögon trillar ut eller dom stänger. Fast jag tror inte jag sitter kvar tills klockan 22, för jag tror det är då de stänger. Men många timmar blir det där i alla fall. Så¨frukt och mackor ska med imorgon och vatten samt musik. Böckerna är nerpackade och datorn får stå på bordet tills imorgon. Skönt att det bara är ett avstämningsseminarium inför vfu:n nästa vecka. Jag är lite nervös faktiskt. Men det ska bli roligt. Bara att jag inte vill ha ma/no, det är inte mina ämnen. Men jag har lämnat det där gakom mig nu, iaf en del. Så länge jag får en idrottsplats när jag läser idrott så är jag glad. Men men.

Nu ska jag gå å lägga mig. Sov inte så mycket i natt. Så kan vara bra om jag gör det i natt.


If I were a boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0