Onsdag natt

Nu sitter jag här, inte så farligt trött, men gäspningen kom bara för att jag skrev så. Ska i fall gå å lägga mig i min precis nybäddade säng. (: Ska bli skönt att få krypa ner där. Jag vet precis vem och vad jag ska tänka på.

Det är sjukt vad man kan fastna för någon så fort som jag har gjort. Ska inte säga mer, det får bli en hemlighet. Hihi.

Har i alla fall bestämt mig för att tatuera mig nu. Ska bara beställa tid, skaffa pengar och ett motiv. Har tittat på några. Och så har jag bett Lisa måla min tatuering. Det skulle vara det ultimata. Det skulle vara som att jag bar med mig henne jämt om hon gjorde den. Och det skulle jag verkligen vilja. Men jag tänkte lägga ut några förslag så länge. Skriv gärna vilken ni tycker. Den ska vara på handleden/underarmen för den som undrar.

   


Alla bilder vill inte laddas upp. Men ja jag är helt inställd på stjärnor.

Men om det är någon som vet en fin tatuering med stjärnor, kom gärna med förslag! (:

Nää nu är det sängen nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0