Onsdag

Och idag är det "ledigt". Vi är ju inte lediga så, vi har bara inga föreläsningar eller så. Vilket är rätt skönt. För jag har en del att göra idag.

  • Tvätta
  • Damma
  • Dammsuga
  • Diska
  • Städa toaletten
  • In till stan och hämta grejer på apoteket
  • Till skolan och fixa en påskrift (om det finns någon som får göra det)
  • Handla litteraturkompendiet
  • Plugga till seminariet imorgon och till omtentan
  • Stryka
  • Plocka i ordning
  • Förhoppningsvis kunna köpa kurslitteraturen idag

Så ja det finns en del att göra idag. Kommer väl stryka över det som är gjort sen. Så får se vad jag hinner och inte hinner med idag. :P

Jag åt skumtomtar för första gången för i år igår. Det var gott. :)

Ikväll kommer antagligen Hinnizen (Hanna) till mig och så ska vi laga mat och ha det allmänt mysigt. Så kan ju vara bra om det ser någorlunda bra ut här då. Inte en massa saker överallt. :)

Nää det är bäst jag tar tag i saker å får något gjort. :)


I wanna find the way back into love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0