Måndag

Sitter nu här, trött som bara den efter en hård arbetsdag. Det var roligt på vfu'n, kommer väl få mer och bättre intryck av skolan och allt längre fram.

I lördags var det i alla fall hårdrockssittning, det var jättetrevligt och Sivans var med trevligt. Mycket ;P Om jag bara inte hade sjungit så himlans mycket. För när jag vaknade igår så upptäckte jag att min röst nästan var borta. Och jag gick igår och hoppades på att den skulle komma tillbaka tills idag, men nej. Här sitter jag nu med skrovlig och hes röst och jag vet inte vad. :P Hoppas på att jag kan prata som vanligt i slutet av veckan.

Och trött som jag är ska jag äta nu och sen lägga mig och vila en liten stund.

Imorgon kommer det pengar till mig och jag ska köpa stövlar och hårfärg, för Josefin ska hjälpa mig med det. Ska göra lite slingor i håret med. :) Får hoppas på att det blir bra sen. Bild kommer komma. ;P

Nää nu ska jag äta mat. Fast ajg vet inte vad jag ska orka göra. Fiskpinnar kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0