Söndag

Idag vaknade jag ungefär 13.00. Har nog aldrig sovit så långt in på dagen. Gick ju trots allt bara å la mig vid tolv i natt. Förstår inte varför jag sov så länge. Hm, det återstår att ta reda på. :P

Har i stort sett inte gjort något vettigt alls idag, har fixat lite småsaker. Sitter å laddar upp inför nästa veckas praktik. Ska bli kul att få komma tillbaka igen. Jag tycker om att vara ute i skolan. Hoppas på mer matte än no den här veckan. Får se hur det blir.

Har bestämt att jag måste börja röra på mig igen, det har blivit för mycket stilla sittande. Så nu är det promenad varje dag med styrka varannan. :) Efter jul blir det simhall och gym (:

Sängen nästa. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0