Tisdag

Jag vaknade tio minuter innan första föreläsningen. Jätteroligt. Och eftersom jag inte vill komma en timme in i den så hoppar jag över den helt. Duktigt av mig, NOOT. Och dessutom håller den på i tre timmar. Så jag börjar inte förrän klockan 14 idag. Så det blir att städa och fixa i lägenheten i fall jag skulle få besök någon dag. Det är knappt så att jag  vill vara här inne ibland. :P

Jag är så trött. Men ändå inte. Jag har sovit från tolv i natt till nästan tio nu. Förutom när mobilens alarm ringde och jag snoozade i en halvtimme eller så. :P Det var skönt att sova så mycket. Och jag drömde en sjuk dröm med. Men jag började tänka på annat när jag vaknade till. Det var mycket bättre. ;) Hihi. Och tankarna nu är ju mycket bättre med. Dom är härliga. ;) Hihi.

Nu är det bäst att jag börjar ta tag i saker. Eller försöker i alla fall. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0