Tisdag

Sitter här å skriver upp en massa som måste inhandlas. Det får göras nästa vecka när jag har fått pengar igen.
Vaknade inatt och hade skyhögt blodsocker, så när jag vaknade i morse mådde jag piss och hade jätteont i huvudet. Så jag hoppade första föreläsningen och gick på andra. Hade kunnat stanna hemma från den med, för att som hon sa i stort sett kommer ut på blackborad, så ja. Men gick gjorde jag i alla fall.

Imorgon börjas det med hemtentan, pissigt värre. Måste gå upp tidigt, så jag ska lägga mig nu snart så kanske jag somnar om ett par timmar. Så är jag typ borta i tre dagar. Kommer väl avlägga rapporter under tiden, typ hur dåligt jag mår och hur dåligt det går och hur dåligt samvete jag har. Haha.


Longing for you
Only you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0