Fridag

Jepp, ledig och långhelg. :) Kan det bli bättre ?

Fast ja, joo det kan det ju bli. Om glasögonen hade hållt sig hela. En sån där gummiplupp som sitter över näsan har ramlat bort. Så det blir att gå till optikern.

Idag har jag städat lite, så det går att leva här inne. Dessutom finns det lite mer färskvaror i min kyl med. Och snart mycket mindre pengar på kontot. :/ Tur att det är jul snart. :P Fast jag ska ju hem på onsdag, så onsdag till söndag nästa vecka rapporteras det från lilla Kisa. Kanske ska jobba lite då. Det blir ju några kronor extra då nästa månad. Och så får jag träffa min älskade Lisa. (: Jag saknar henne så mycket. Vi ska hälsa på puckona och så ska vi se på film. Trevligt trevligt.


Du gör mig glad.
Du får mig att le som aldrig förr.
Du får mig att känna mig omtyckt.
Du finns alltid där när jag blundar.
Du värmer mitt inre.
Du är det finaste jag vet.




Belive my words,
your something special for me.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0