Måndag - igen

Nää jag vet, jag har inte uppdaterat sen nästan en vecka tillbaka.

Veckan i kort är i alla fall så här:

Onsdag
Hanna kommer hem till mig och vi fixar och styr med oss själva. Det är utgång som står på schemat. :)
Är hemma hos mig ett par timmar innan vi drar till Johanna och förfestar lite. Träffar grymt trevliga människor där. Sen drar vi till Sivans och jag hinner på vägen dit skaffa mig en egen liten bitch. ;) Men jag hinner dessutom bli pimpad med. :S Hade i alla fall grymt roligt. Vi gör det snart igen!

Torsdag med stort B
Japp, bakis och seminarium. Matte seminarium till och med. Men det gick mycket bättre än vad jag trodde. Trött var jag, men det funkade hyffsat. Åkte in till stan en sväng och letade stövlar. Hittar aldrig några. :(

Fredag
Äntligen fredag! Och jag är ledig. Tina kom till mig. Det var såå himla länge sen jag träffade henne.

Lördag
Tina ville göra stan, så vi drog in till thebigtown och Tina handlade en massa saker. Jag hittade lite roliga saker på Lagerhaus. Det var dock det enda. Sen vart det hem, skriva lite svenska, sova en timme och sen laga mat. Efter det började vi göra oss iordning. Det tog sin tid vill jag lova. Men resultatet blev rätt bra tycker jag. :P



Jag hade det otroligt roligt den kvällen!
Vi lyckades få tag på Fredrik som sprang runt på staden med. Eller nää han springer inte så långt. Haha.

Söndag
En del var bakis andra bara trötta, ;P Jag var i alla fall bara trött. Vart att sova länge. Var så himlans skönt.
Sen gick Tina och jag till Fredrik för han hade erbjudit sig att skjutsa in oss till stationen för Tina skulle åka hem. Men vi vart sena och missade tåget så vi drog vidare till Alvesta efter lite mat i magen. Lämnade tina där och sen åkte Fredrik och jag hem till honom och såg på Sin city. Den var inte så bra, men det var rätt häftiga effekter. Gick sedan hem och skrev lite till på svenskan. Somnade sent och vaknade med glasögonen på mig. :S

Idag
Två mindre roliga föreläsningar. Usch, jag ville helst bara var kvar hemma och sova. Men jag har släpat mig igenom dagen och har skrivit klart svenskan med. Väntar bara på att få tillbaka den från Hanna så jag kan ändra det som behövs. Och imorgon OCH på onsdag är jag ledig. :) Även fredag är en ledig dag. På lördag kommer moder jord och pappa med en massa grejer till mig. Min cykel <3
Är trött, ska nog lägga mig tidigt ikväll och sova ut ordentligt imorgon. Ska kanske ut å släpa runt mina lurviga med Hanna imorgon. Kan behövas ganska rejält. Men mina ben bara suger, dom suger stenhårt. Jag vill inte ha dom... :(

Dagens låt:
Lil' Rain - Adore U


Saknar dig min lilla griseknoa'

E,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0