Onsdag

Bussresan gick bra, tågresan med. Men det är tråkigt att åka så långt. Speciellt bussen, så obekväm och jobbig. Hoppas det är den sköna bussen från Högsby på söndag. (: Den och mjukisar då är det fint. Hihi.

Och då är man hemma igen. Hemma hos mamma och pappa. Det var ett tag sen och det känns lite konstigt att vara här. Jag bor ju inte här längre och jag känner mig mer som en gäst att vara här. Men jag kanske kommer in i det gamla igen, ska ju trost allt vara här tills på söndag kväll. Och på lördag är det ju årsfest. (: Det ska bli riktigt roligt. Ska bara bestämma mig för vad jag ska ha på mig med. Det är ett problem. Men det kommer ordna sig, det vet jag. :P

Jag ville inte göra dig besviken, jag vill att du ska må bra och vara glad. Jag vill att du ska tycka om mig på det sättet jag tycker om dig. Kan du inte förstå det ? Du gör mig så glad och får mig att må bra. Jag gör vad som helst för att det ska bli bra igen, jag lovar.

Jag ska till tandläkaren imorgon, tidigt. Jag gillar inte det, men jag får ju åtminstonde köra bil. Det var så länge sen nu så det kommer ju kännas som jag fick körkortet idag. Kommer sitta å hånle för mig själv, det vet jag. Så dum är jag. x) Nää men jag älskar att köra bil. Skulle man få betalt för att köra bil så skulle jag köra massor. Bara åka, åka å åka. Nää men tillbaka till verkligheten då. Tandläkaren 7.50 imorgon, jättetrevligt. Är ju uppe och hinner ju bli pigg iaf. Eller trött. Hihi.

Kyligt ska det vara med. Jag vill inte att det ska komma än. Om ett par veckor kanske. Det ska i alla fall snöa här imorgon sa dom på vädret, men vi får väl se.

Nää nu ska jag gå å lägga mig.
Sängen väntar på mig. (:

Dagens låt:
The Veronicas - Faded             
Tack pluttan för låttipset


Kommentarer
Postat av: Johanna

dålig du är på och uppdatera :P

2008-11-07 @ 15:29:10
URL: http://johannaleffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0