Onsdag

Ibland är det lite roligt att få reda på vilka som läser bloggen och inte. ;P

Idag har jag varit ledig. Råkade visst sova tills klockan var elva. Men jag kan inte ljuga, det var så skönt. :) Upp och äta frukost. Sen tog jag mig faktiskt i kragen och gick ut och sprang en sväng. Det jobbiga är bara att mina ben inte pallar det. Jävla benhinneinflammation. Hatahatahata! Sista biten gick bra, vet inte varför, men den är så mycket enklare att springa. :) Kommer väl ha ont i mängder imorgon. :/

Dagens middag blev plättar och allt vart det plättar. I mängder! Så nu har jag middag tills en annan dag med. :P

Och imorgon så har vi ett seminarie och en föreläsning sen är det helg. Helg redan klockan 15 en torsdag är rätt skönt. Faktiskt. Så blir det hem å städa. Det behövs faktiskt, tro det eller ej men så är läget.

Det är härligt att hösten har kommit. Jag tycker om alla färger så mycket. Vädret är så härligt på dagarna, lite kyligt ibland, men man klarar sig.




Jag mår så mycket bättre nu. Jag är glad. Jag skrattar och har roligt.  Du gör mig glad och du får mig att må bra. Jag blir varm av dig. 


Lisa, jag saknar dig så det gör ont i mitt hjärta. Vi ses väl snart igen ?
 

Och jag älskar min sjal. Ingen får ta den ifrån mig. Så det så. ;D


Dagens låtar:
Sonata Arctica - Shy
Cascada - What do you want from me?



From me to you, with love

E,

Kommentarer
Postat av: tina

Härligt att du är gladare :D

2008-10-08 @ 23:48:14
URL: http://tinahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0