Söndag

Ja då sitter man här igen. Huvudet värker och kroppen är trött.

Jag tog mig efter några om och men till Hanna och där fanns Mathias och Johan. Vi drack en del och pratade och sjöng. Och lyssnade på en massa gammal musik. :P Var på en fest i en korridor och dom fick en varning om att dom spelade för hög musik. Lite småkul faktiskt. :P Efter ett tag drog vi till Sivans. Och jag älskar att dansa! Det är så sjukt kul. Det vart en massa spring fram och tillbaka ut och in. Dansa gjorde jag en massa. (: Synd bara att klockan gick så snabbt. Jag dissade efterfest som det var på tal om, men det gjorde ingenting. Min säng var skön. (:

Vaknade imorse och hade lite ont i huvudet och var väldigt trött. Skulle hämta min cykel hos Hanna idag. Det tog ett tag innan jag orkade gå upp ur sängen. Sen var hon inte hemma när jag kom så jag fick bara emd mig cykeln. Spriten står kvar i hennes kyl. Men jag är inte i behov av den idag i alla fall.

Idag ska jag försöka plugga lite. Ska bara se till så att mitt huvud inte sprängs. Det är inte något seminarie imorgon och det är skönt. För då behöver jag inte göra så himla mycket idag.

Jag är så glad över min bokhylla. Den är så fin. Och den är så välbehövd!


Hittade en dikt jag skrev på svenskan.

Kärleken mellan oss blommade upp,
som en krokus på våren.
Tiden går framåt,
liksom du och jag.
Att vara med dig,
det är det bästa som finns.
Det är du och jag,
i all evighet.
Lämna mig aldrig.
För du finns i mitt hjärta
och bäst av allt,

så älskar jag dig.


Dagens låt:
Laurel Music - No one wants forever


E,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0