Still Saturday

Sitter här för mig själv och smaskar godis medan jag väntar på att Hanna ska höra av sig om utgång ikväll eller inte. Jag är jättesugen på det. Hoppas hon vill det. Hoppas, hoppas, hoppas!

Mamma och pappa har i alla fall varit här idag. Äntligen. Så nu har jag min cykel! :D Och så har jag en bokhylla. Den vart full med en gång kan man säga. Och då har jag bara hälften av alla mina böcker med mig hit. :P Men det ser faktiskt bebott ut nu. Mer än förut.

Jag längtar efter att få känna händer i dina,
jag längtar efter att få känna dina läppar mot mina.
Jag längtar efter att få höra dina ord,
jag längtar efter att få höra dig viska saker i mitt öra.
Jag längtar efter att få känna din andedräkt mot min hals.
Jag längtar efter att få känna dina händer över hela min kropp.


Saknaden är stor,



E,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0