Tisdag

Jaa och idag är man ledig. :)
Vaknade sent, vilket var skönt för jag behövde sova ut. Sen satte jag i mig två äggmackor. (:
Såg på film, "Our last dance", den va väl sisådär.
Senare vart det promenad och idag sprang jag till och med en bit. Det var riktigt skönt. Ska nog göra det någon mer dag. (:

Idag var jag så himla duktig och gjorde pizza till middag. (:
Och det kommer räcka i flera dagar. :P

Lekt lite med ps också. Det är kuligt.



Så roligt har jag. :D

På lördag kommer mamma och pappa med en massa saker till mig. Bl.a. en bokhylla. :)

Nu ska jag titta på tv. Sen blir det sängen. :)


Dagens låtar:
Leona Lewis - Forgive me
Kat Deluna - Whine up


E,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0