Fredag

Äntligen börjar denna vecka gå mot sitt slut med. Och den här helgen kommer nog antagligen bli lika tråkigt som de flesta andra. Förutom att den här har jag något att göra, men inget roligt. :( Jag ska plugga inför min första tenta. Vilket liv.

Igår hade vi ett seminarium som heter "kunskap och lärande genom rörelse". Perfekt för mig tänkte jag då. Äntligen nägot som jag vill göra. Det vi fick göra var att sitta och lyssna, leka några roliga och några mindre roliga lekar. I vilket fall som helst, efter en timme så börjar mina sittben göra sig påminda. Och under vår 20 minutersrast så satt och låg jag ner om varannat. Jag var rastlös. Det var i alla fall väldigt roligt och intressant. Men både igår kväll och idag så gör sig sittbenen påminda, hela tiden. Det är som att ha träningsvärk i arslet! Det gör ont. :(

Jag har blivit kär. Det är som en drog. Man blir helt tokig och det är så underbart. Sötman är så härlig. Han är så söt och han är så god. (: Han heter nyponsoppa

Bästa kompisen (ever):
Lisa Svensson - För att du alltid finns där för mig. Och för att jag alltid kommer att finnas för dig. <3


Peace out

E,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0