Onsdag

Ja, tiden går fort. Jag sov en timme mer än vad jag skulle ha gjort idag. Ville gå upp i tid bara för att få ta det lungt och göra i ordning mig i min egen takt. Men nej, självklart sover jag alldeles för länge. Jag blir så sur på mig själv ibland.
Dagen har varit bra i alla fall. Har varit ute å gått alldeles själv och självklart tappade jag ipoden i marken så den hakade upp sig, så jag fick gå utan musik halva vägen. Trist.

Jag känner mig så omotiverad till att plugga, men jag vill plugga. Det tar så emot att göra det bara. Men jag ska bita ihop och göra det.
Jag skickade efter en bok som heter Framtidsvägen - en reformerad gymnasieskola. Tyckte den verkade spännande. Ingen skönlitterär bok direkt. Nästan 700 sidor utredning om den nya gymnasieskolan. Jag ska ta tag i att läsa den med jämna mellanrum. Kan säkert finnas något bra att veta i den. :P Kostade skjortan i alla fall så jag hoppas på boken nu.

Jag har alltid blivit förvånad över vad msn kan åtstadkomma. Man kan hitta precis vad som helst där. :) Kan man bli så glad av det ?

På en föreläsning idag fick vi göra ett jätteroligt test. Jag vart lite missnöjd, fast ändå inte. Det var ju trots allt bara på skoj. :)

Jag saknar Lisa så otroligt mycket. Filmkväll nästa gång vi ses ?

Dags att få fart på pluggandet för kvällen. Måste skriva ut en del papper med. Säkert 50 stycken. Det känns som det iaf.



Dagens låtar:
Agnes Carlsson - On and on
Three Days Grace - Over and over


See you in a baked potato

E,


Kommentarer
Postat av: tina

Snygg blogg du har Emma, sån därn härlig blå färg :).

Låter jobbigt att läsa en bok på 700 sidor :O, men du fixart :).

Kram /Tina

2008-09-25 @ 16:40:01
URL: http://tinahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0