Tisdag

Det är egentligen onsdag idag. För universitetet förstörde min söndag så det blev en måndag där. Pga den där himla tentan.

Sitter och äter ananas vid datorn och är fullständigt patetisk. Har kommit fram till att mitt liv inte har börjat än. Jag bara väntar på att det ska börja.

Jag visste aldrig att det skulle vara så här svårt och jobbigt att flytta ifrån allt man en gång hade. Men vill man uppfylla sina drömmar så är man kanske så illa tvungen. Men varför ska man behöva lida så himla mycket för något man verkligen vill ? För jag vill verkligen bli idrottslärare. Men jag vill inte behöva må dåligt för att ha flyttat hemifrån och vara ensam i en stor stad. :/

Jag råkade gå in på cdon.se och det råkade bli så att jag beställde några filmer. Men det är som en tröst för mig. Jag längtar tills de kommer. :)

Och imorgon ska jag och Hanna gå ut. :) Det ska bli så skönt att få slippa tänka på allt. Ååh så glad jag är nu.

Dagens låt:
Carlene Carter - Every little thing

E,

Kommentarer
Postat av: Jojohanna

Min mamma jobbar på cdon :D fast på bokavdelningen, men iaf :P

2008-10-02 @ 21:34:56
URL: http://johannaleffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0