Hata blodprov

Jag sitter och äter melon. Min sista "måltid" på dryga 12-13 timmar. Det kommer bli jobbigt. Men det är ju bara för det där himla blodprovet. Och säkert för urinprovet med. Jobbiga dom ska vara. Jag vill ju få äta frukost innan jag åker till sjukan ju.

Idag var det redskapsexamination och det gick hyffsat bra. Sen åkte jag med Malin och Evve till City Gross och handlade. Så nu har jag lite mer mat i kylen. Men inte speciellt mycket mer. Men men. Sen var jag ute och gick i skogen och i solen med Erik. Det var mysigt, skönt och roligt. :) Vi pratade en massa. Som vanligt. :P Men det var jättetrevligt.
Och jag verkligen älskar solen. Det är så härligt när den kommer fram. Hörde att det skulle bli 17-18 grader varmt i helgen. Hoppas det håller i sig. Det vore ju trevligt om det är bra väder när vi ska grilla. :)

Imorgon är det i alla fall sjukhuset som gäller på förmiddagen. Hoppas Jessica kan joina mig så jag slipper sitta ensam. Sen har lektioner mellan 13-16.30. Sen hem och fixa mig för Erik kommer och mumsar glass och myser med mig. Kommer säkert få en massa telefonsamtal från släkt och vänner imorgon.
Någon del i mig vill inte fylla år. Det känns som om jag blir gammal. För jag får ju göra nästintill vavd jag vill imorgon. Det känns så vuxet. Och jag är inte vuxen. Eller jag känner mig inte vuxen. Vad gör man liksom ? Ska i alla fall inte till systemet imorgon, inte på fredag heller. Ska dit på lördag då jag får skjuts. Elelr vi ska åka och handla mat till kvällen när bror med sällskap kommer neråt i landet. :)


<3

Kommentarer
Postat av: Erik

DU ÄR UNDERBAR!!!!!

2009-04-03 @ 12:14:56
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-03 @ 12:19:56
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0