Måndag kväll

Har inte haft lust att uppdatera.
Lördagen var riktigt lyckad. Tack alla som kom. Det var jättetrevligt. Och tack för alla fina presenter. :) Söndagen var inte lika rolig. Det såg ut som jag vet inte vad här hemma. Har inte orkat dammsuga eller skura golven än. Men ska göra det imorgon efter jag har varit på sjukan. Igen. Ska snart försöka lägga mig. Måste upp tidigt imorgon. Usch.

Just nu är alla mina tankar i ett enda virrvarr i huvudet. Jag vet inte vad jag vill, känner eller borde göra. Allt känns så konstigt. Men jag har tur som har Malin att prata med. Ska försöka göra klart för mig vad jag vill. I vilket fall som helst så ska jag gå i första hand. Det har Malin bestämt. Och jag tänker för en gångs skull lyssna nästan helt och håller på henne. Måste veta vad jag vill med mitt liv. Men det ska nog lösa sig på något sett.

I veckan blir det plugg. Har ne lektion på 1.5 timme om dagen tom onsdag. Blir mycket eget plugg inför tentan. Sen kommer Lisa på onsdag och så ska jag orientera på onsdagkvällen. Ska försöka hinna bowla med. Ska ringa och se i fall de har någon ledig tid sent på onsdagen. Sen ska Lisa och jag fika på torsdagen och sen bär det hem till mamma och pappa i lilla Kisa. Ska få både åka och köra bil. :D Skönt det. Blir en del plugg i helgen, men även umgås med Lisa. Ska ut till Back och rida. Ska bli skönt att komma ut i skogen och slippa tänka på något annat. Bara få prata med Lisa och ha det roligt. Kanske rejsa lite med. :D Det skulle vara så roligt. Åh vad jag längtar efter Buster. :) På fredag ska jag bli firad hemma. Typ hela släkten kommer. Och det kommer bli en massa frågor och en massa lek med mina små kusiner med hoppaas jag. :)

Nää nu ska jag göra mig klar för sängen. Sen ska jag krypa ner under täcket och bara njuta av värmen. :)



Ta mig inte för givet
För jag är som livet,
något man måste hålla vid liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0