Onsdag va det visst det var idag ja...

Ibland rör jag ihop dagarna när jag tänker för mig själv. :P Idag har det varit rätt slappt. En skön dag med andra ord. Tog sovmorgon i morse och satt sen och höll Malin sällskap en stund när hon sålde biljetter till valborgssittningen. En föreläsning idag. Skönt det, fick en uppgift tills på fredag. Jag, Jessica, Johanna och Anders ska i 5-10 minuter prata om damidrott. Jag själv tycker det är intressant. Och skönt med. Att få ett avbrott i det eviga pluggandet. Kanske därför jag tog på mig att göra en powerpointpresentation. Sen tycker jag det är roligt med iofs. Men den ska vara klar tills på fredag och ska försöka fixa vad alla ska säga med. För en gångs skull så är det jag som är drivmotorn i det hela känner jag. Men det är ju min åsikt. Är rätt spännande i vilket fall som helst. Sen har jag varit iväg och orienterat, så nu har jag gjort mina två gånger. Skönt. Idag gick det ju både snabbare och enklare. Så nu är orientering nästan roligt. Var iväg och gick en sväng med Linn med. Var bara uppe vid ICA och handlade och gick tillbaka. Men det räckte. Nu har jag fått min dos av motion för dagen.

Ska till gymmet med Malin imorgon med. Skönt. Jag har saknat det. Ska ta ut mig så förbannat mycket. Extremt mycket. hoppas det är lite folk dock bara. Det är roligare då. slipperm an vänta. Och så tycker jag inte om när folk tittar. Sen blir det plugg hela dagen med. Och nästan hela fredagen ska det pluggas med. Måste få fingrarna ur arslet. Dock lite sent. Men något kan jag ju lära mig. ;)

Nää nu ska jag ta och diska, sen blir det duschen och så ska jag plocka iordning lite. Typ bädda sängen och så. Sen kanske det blir lite nudlar och ssen blir det bara pysmys hela kvällen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0