Sommarjobb

Jag hade sökt sommarjobb hela sommaren. Och jag hade hoppats på att få jobba i stort sett hela sommaren. Mne nu verkar det som om jag kanske bara får fyra veckor. Det är INTE bra kan jag säga. Det lär bli lite pengar. Och jag behöver pengarna. Väldigt mycket. Får se vad som händer. Hoppas det löser sig. För jag måste ha pengarna...

Om två veckor, alltså sista veckan på praktiken, så ska jag ha en föreläsning om kost för åtminstonde en åtta. Sen skaj ag lämna ut en stencil som de ska läsa på och sen ska jag ha ett läxprov. Lite spännande. Och nervöst. Men det ska nog gå bra. Ska bara göra en powerpointpresentation som jag kan använda. :) Kan vara bra att ha i framtiden med. Det är en bra investering eller vad man ska kalla det.

Ska gå å göra mig iordning nu. Ska lägga mig i tid för en gångs skull. Hoppas jag slipper springa runt i skogen imorgon och orientera... Ska i alla fall spela brännboll med sexorna och ha lektion med en nia imorgon med. Det gick bra sist så varför inte imorgon med ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0