Torsdag och en sjujävla huvudvärk

Jagh ar så ont i huvudet. Har haft det nästan hela dagen. Inte alls roligt. Har inte haft så många lektioner heller. Rätt skönt. Har planerat lite inför föreläsningen om kost. Den kan nog bli rätt bra. :)

Satt och läste Cillas blogg förut. Jag blir så avis på henne. Hon får hit sin häst snart. Och det får mig bara att längta sjukt mycket till sommaren då jag ska rida på min lilla Buster. Men det kommer ju ta ett tag tills dess och sen så kommer sommaren vara över i ett nafs. Sånt gillar jag inte. Jag skulle vilja rida här nere eller ha en egen häst. Men det kostar så himla mycket och jag har inte råd med det. Har en del annat att tänka på att betala.

Jag hoppas jag får mer jobb i sommar. För jag vill handla en bäddsoffa en lite saker till min nya lägenhet. Har lite planer faktiskt. Ska försöka jobba ihop pengar till allt bara. Och så man kan handla lite nya kläder och kan spara en del till hösten. Jag är i stort behov av pengar kan man väl säga.

Nää nu tänkte jag att jag skulle upp på vinden och hämta lite vår och sommarkläder. Sen blir det duschen. Dessutom ska jag lägga mig vid nio ikväll. Ska kolla på Criminal minds och sen ska jag snarka. Eller åtminstonde sova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0