Wiiie

Jag är numera en stolt innehavare av Spotify. Hoppas bara det lever upp till mina förväntningar. Det har gått lite trögt. Det finns inte riktigt den musik jag vill ha. Men jag hittar en del i alla fall.

Ligger i sängen och lyssnar på musik och tittar på tv. Har i stort sett inget vettigt att göra. Inget orkar jag göra heller. Men jag tror jag ska börja sätta ihop stencilen tills nästa vecka. Ska ju dela ut den till eleverna. Kan vara bra om den ser bra ut med. Så de små liven förstår vad de läser och lär sig något.
Har tvättat idag. Jävla tvättmaskin. Ville inte starta. Jag blev lite förbannad där ett tag. :P Men det funkade efter att jag hade fått pilla med maskinjäveln ett tag.

Igår var vi ute på de två sista lektionerna. Några skulle orientera och ett par killar spelade beachvolley. Man kan väl säga att dom hade det rätt roligt. :P Sen var vi ute på elevens val med. Efter det var jag rätt så röd. Men jag har lyckats att inte bränna mig som tur är. Tänkte jag skulle lägga mig ute i solen en stund imorgon och bara pysa och njuta av vädret. :)

Var ute med Malin och Nathalie igår. Det var riktigt roligt, men det vart en aning för mycket alkohol. fast jag mår inte alls dåligt idag. :P Har mått värre. Haha. Men ja, gud vad roligt det var. :)

Nää nu ska jag titta på film tror jag. Vill ha godis, men jag orkar inte ta mig någonstans. Det kan vara bra det med. :P


Anna Ternheim - Summer rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0