Hemma

Tillbaka i Kisa nu. Har varit på en liten minisemester med mamma, pappa, Elin, Nettan och Göran. Det var riktigt trevligt och samtidigt som jag längtade hem så ville jag inte att det skulle ta slut.

Först åkte vi ner till Falkenberg och checkade in på hotellet. Det vart en massa krångel för vi var fyra (familjen) som skulle dela på ett rum, men vårat rum var ostädat och mindre än de andra tvås rum, så vi fick en svit istället. :) Hihi. Sen gick vi till Vallarnas friluftsteater och tittade på farsen "Virus i bataljonen". Den var hur bra som helst. Fast det är nästan så att jag hellre hade sett Dag-Otto. För han är min favorit och jag kan rätt många repliker. :P Haha.

Sen vart det i alla fall att åka till Ullared igår och vi sov en natt där och åkte hem idag. Handlade lite grejer till min lägenhet och två par vantar. Ett par skinnhandskar, jättefina med rosett på. :P Och en jättefin skjortklänning.. Sen blev det lite schampo, balsam, tvål och såna saker. Köpte även en ram och en korg att ha lite saker i. Det blev även ett set med skålar och ett paket med snapsglas. :) Jag fick två par skor, gradinstänger, gardiner och ett lakan av mamma med. Det var ett par rätt lyckade dagar. :)

Ska även få köpa en bäddsoffa och ett soffbord av brodern min. För han har flyttat ihop med Becka. Så jag har tur. :)

Nu ska jag se klart på Cold Case sen blir det typ sängen för imorgon ska jag jobba. Känner att jag lär somna snabbt ikväll i alla fall. :P

Kommentarer
Postat av: Becca

Kim sa till mig att du skulle få dom av honom ist för o köpa:)

2009-08-04 @ 23:52:13
URL: http://rebeccastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0