Jaktsäsongen börjar

Åh, underbar kväll igår. Nu är jag inte riktigt lika deppig över att jag missade min inspark. Vi leka lite med nollorna med. Haha. Nya bekantskaper, nya nummer i mobilen och en lite tommare hylla i kylen. :P Attans vad härligt det var igår. Träffade några klasskamrater med. :) Det var bara trevligt.
Fick med mig någon solglasögon hem igår. Undrar vems det är, men jag har en misstanke om vems det kan vara. Haha. Jag måste kolla i fall min kofta är kvar där med. Hm, den kanske är förlorad. Haha.

En kompis sa förut att jaktsäsongen inte var slut än, men jag svarade att den precis hade börjat. Och det är nog fanimej dagens sanning. ;)

Nu ska jag snart ner och hämtar min tvätt sen ska jag försöka diska och fixa lite saker för imorgon börjar skolan igen. Jag är inte alls sugen på det. Blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0