Måndag

Det har varit två konstiga, men, roliga dygn. Ska lägga mig innan 5-6 på morgonen ikväll. Behöver sova lite om jag ska orka plugga imorgon. :P Ska iväg och jobba ett par timmar med. Sofie hade något på ett fritids, men eftersom mitt och Jessicas schema suger så kan vi inte jobba, bara imorgon. Jag som ville ha något, men inte då. Ska skriva klart mitt cv och lite annat den här veckan med så jag kan skicka ut om extra jobb, för jag behöver det. Får se hur det kommer gå.

Var och tränade med Jessica förut med. Satan vad jag är trött i min kropp. Och jag kan lova att jag inte kommer hålla armarna över huvudet i onödan. För blä vilken träningsvärk jag har, redan. Vill inte veta hur det kommer vara imorgon då. Nästa vecka var det dessutom prova-på-vecka. Så då ska Jessi och jag träna jättemycket. Funderar dessutom på att säga upp mitt träningskort på simhallen och börja träna med Jessi på Friskis&Svettis istället. Det var lite roligare där. Gymmet ser fräschare ut med. Och Jessica är jävligt driven och jag behöver någon som är det för att jag ska kunna träna hårt. Min självdisciplin är inte den bästa direkt. Men jag kan jobba jävligt hårt om någon bara retar upp mig lite grann eller åtminstonde puschar på mig.

Men nu ska jag gå å lägga mig. Behöver sömn. För det har det varit dåligt med ett tag nu.
Natti natti. (:

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0