Tillbaka till jobbandet

Nu har jag varit sjuk tillräckligt länge. Behöver inte vara det mera, Har hunnit med feber, snuva, hosta och huvudvärk. Så det blev att sjukanmäla sig igår och idag, men imorgon ska jag jobba. Så det så. Har ju bara fram till fredag kvar. Den här veckan blir det dessutom superpluggande. Annars är jag skapligt körd. Och det vill eller kan jag inte vara. Så är det bara. Men det löser sig på ett eller annat sätt. Så jag hoppas på mig själv nu.

Men jag måste gå å lägga mig nu, måste orka att gå upp när väckarklockan ringer imorgon. Blääää. Skönt att jag jobbar kväll på måndag. Då hinner jag plugga på dagen. Och skriva klart mitt CV med. :)

Jag var nere på Sandströms cup en sväng förut och eftersom solen sken så harjag fått lite förg. Wiiihooo. Trodde nästan jag skulle förbli fisblek tills nästa sommar. J-a regn.

Fick tillbaka min mobil igår med. Jag är glaaaaaaaaad. Den har troligen byggts om så den ska funka nu. Men den kommer gå sönder typ en dag efter att garantin har gått ut. Hatar sånt. Men jaaa. Får väl önska mig en ny i julklapp i så fall.

Men nu ska jag försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen. Känns som om jag är alldeles för tråkig. Men jag kanske är sån med. Vem vet, vem vet ? ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0