Vilken man!

Han är världens snabbaste man på 100 meter, hans tid vart 9.58. Hans namn är Usain Bolt. Han fick för första gången på detta VM ta i lite när han sprang. Annars har han lagt av när det är 30-40 meter kvar till mål. Hur kul är det att möta honom när de andra får slita som djur för att ens komma nära när han inte tar i? Hur känns det att heta Tyson Gay och springa emot Mr. Bolt? Hur känns det att heta Tyson Gay och vara två hundradelar från PB? Hur känns det att heta Tyson Gay och förmodligen i fortsättningen vara den eviga tvåan? Jag skulle vilja veta vad den mannen har för tankar. Och jag skulle vilja veta vad det skulle bli för tid om Bolt skulle springa allt han har.


Har umgåtts med Malin lite ikväll. :) Hon ska komma hit imorgon så ska vi laga pannkakor till frukost. (:

Ska lägga mig i min sköna säng nu, har saknat den. Dock känns det ensamt. :/


(:

Kommentarer
Postat av: V E N D E L A

vilken söt blogg du har ! :)

2009-08-17 @ 18:06:27
URL: http://rosaplasthink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0