I was like, Why are you so obssed with me?






Vad passar inte bättre en sån här dag ?

Om ca sju dagar så är det julafton. Igen.
Jag längtar faktiskt efter den dagen. Fast det kommer inte bli som vanligt. Eftersom broder är sambo numera så ska han fira med Becca och hennes familj. Det kommer alltså bara vara fyra personer hemma på julafton. Och jag ska jobba till klockan två. Och vad betyder det ? Jo julafton kommer gå fort. Och så får jag stooooora pengar. Hihi.
Det är bara imorgon kvar i skolan. Skönt det, blir ett besök på sjukhuset på fredag och sen beger jag mig mot mina hemtrakter. Spännande. ;)







Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin blogg!<3<3

läs gärna min!/emma

2009-12-17 @ 15:12:03
URL: http://hartasslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0