Uttråkad

Då blir det den först listan...

2009

Årets bästa:
kärlek, bästa kompis, roadtip, föräldrar
Årets värsta: sjukdomar, fotskadan och när jag förlorade min första riktiga kärlek
Årets händelse: Kärleken som kom och gick.
Årets fest: min födelsedagsfest och alla andra fester
Årets dag: någon dag i januari tror jag, 10/2 och 2/4
Årets present: min säng och min mobil
Årets tår: när det tog slut och den tuffa hösten
Årets person: Mamma, pappa, Lisa, Linn och Jessie
Årets låt: Melissa Horn's
Årets snygging: Oj, jag vet en, men det blev en sent på året. Hihih.
Årets film: New Moon
Årets bok: Att älska som en porrstjärna Läs den!
Årets minneslucka: oj, det måste ha varit i början av höstterminen.
Årets kyss: alla hjärtans dag och en på höst/vinterkanten
Årets natt: alla hjärtans dag och när vi åkte till umeå
Årets ord: Jag orkar inte med mera nu.


Årets skämt: mitt liv
Årets mysigaste: Linn
Årets längtan: Fotbollen
Årets månad: April
Årets gräl: Oj, finns ett par
Årets skratt attack: Finns ganska många, jag är en rolig person.
Årets beroende: Datorn och mobilen
Årets bästa gosedjur: Min gris och min nalle


Årets vill ha: En bra fot
Årets frisyr: Långt som blev längre
Årets roligaste: Vår och höst
Årets tråkigaste: Foten
Årets vårminne: Kärleken
Årets sommarminne: Roadtrip med Lisa
Årets vinterminne: Snö
Årets smärta: Hjärtat
Årets saknad utav: Lisa
Årets överrasking: Sängen och kärleken
Årets Citat: oj, jag har många, men inga som kommer fram.
Årets läskigaste: kärleken och hösten
Årets konstigaste: Är väl alltid jag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0