Tisdag

Jag är glad! Sjukt underbart glad. Det finns inget bättre än det här. Jag mår så bra. Det känns inte som om något kan förstöra det här nu. :)


Imorgon ska Sanna med hem efter skolan. :) för vi ska ha klassfest hos Tobbe. Det ska blir riktigt trevligt faktiskt.


På fredag kommer Lisa till mig. För vi sak till Götebrog på lördag. :) Vi ska visst kolla på Teleborgs slott på fredag med och gå på stan en sväng då förstås. :) Längtar riktigt mycket efter henne. Det känns som om det var länge sen jag träffade henne. Men det är ju knappt en månad sen. :P SaknaSaknaSaknaSakna


Måste egentligen plugga. Eller jag borde plugga. BordeBordeBordeBorde. För imorgon ska vi ha redovisning och jag känner inte att jag ska speciellt mycket. Men det ska nog lösa sig ändå. :P Får sitta uppe i natt. :P


Thriving Ivory - Angels on the moon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0