Snart så

Snart är det sängen som gäller. :) Då blir det morgon fortare.

Blev kebabpizza till middag idag. Mumsigt. :D Har gjort pannkakor med Lisa ikväll också. Eller Lisa gjorde smeten och brände första pannkakan sen fick jag göra pannkakorna. :D Här kommer bilder från kvällen. Fotograf: Mestadels Lisafisa. ;P Men lite jag med, I think. :)

           

        

Sjukt mysig kväll. :)


Tänkte bara ladda upp en bild på de fina blommorna jag fick av söt på alla <3 dag. :) Han är allt bra sööööt han. :)

  

Jag vet att det nästan är en vecka sen. Men jag är seg. Så det så. :P

Men nu blir det sanrt sängen. Ska ju trots allt upp 5 imorgon. Kommer en uppdatering på söndag om morgondagen. Och förhoppningsvis en massa fina bilder. :)


Pussycat Dolls - I Hate This Part Right Here <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0