Torsdag

Jag är grymt klantig. På väg hem från klassfesten igår så trampade jag snett! Det gjorde ont och det finns inga ord för hur ont det gjorde. Jag mår illa bara jag tänker på det. Så nu går jag och har ont i foten igen. :( Det som började bli bra. Men men.

Idag hade vi bara en föreläsning. Fysiologi. Muskler och muskelfibrer. Det är jätteintressant, men det är rätt så svårt att förstå. Hoppas bara att tentan kommer att gå bra när den är. Jessica och jag ska sitta å vrålplugga inför den.

Ska upp till söt nu och umgås och mysa lite. Längtar en massa. Hihi. :)



Three Days Grace - Over and over <3

Kommentarer
Postat av: Cilla

Se där ja! Det hade varit tryggare att följa med oss ut på Sivs.. Så nästa gång kommer du inte undan ditt lilla lammkött ;)

2009-02-19 @ 21:10:16
URL: http://cillisen.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0