Trevlig kväll på många sätt.

Johanna gick nyss hem. Vi hade det jätteroligt. Eller jag tyckte det var jätteroligt. :) Vi beställde pizza med hemkörning. Var något nytt. Hihi.
Sen har jag pratat med söt's tvillingbror på msn. Det var lite intressant. :P Och trevligt med då. :)

Ska snart hoppa ner i sängen så jag får sova ett par timmar i natt. Ska ju åke hem te Käisa imörn juh. ;P Jag längtar verkligen efter att få sitta i högsby i två timmar och vänta på tåget. NOOOOOOT!

Är vekligen jättetrött nu. Var kul att få skratta lite till idag. :) Det är bra att hitta på roliga saker när man saknar någon man tycker om. Hihi. Saknar dig! Längtar verkligen tills på måndag.

Måste plugga i helgen med. Eller i alla fall nästa vecka. Har två böcker att läsa. Men i helgen får jag planera alla lektioner tills nästa vecka. För det vore ju skönt att ha planerat klart alla lektioner. Och en del saker kan man ju köra mer än en gång. För det är ju olika klasser. Fast jag gillar inte riktigt att både Olof och Ida ska sitta vid sidan av och titta på när jag leder. Jag blir lite nervös när folk tittar på när jag ska leda en grupp. Men det är ju bara att vänja sig vid det. Tror i och för sig att det kommer gå bra. Men det är ju liksom som vanligt. :/

Nepp, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0