Varför ska det var så svårt med att komma på en bra rubrik ?

Har rensat i min ytterplaggsgarderob. Det är inte så många skor kvar där nu. För det var mest bara sommarskor och det är ingen idé att dom ligger här nere och skräpar när det är snö ute. :P

Funderar på om jag ska spara ihop en massa pengar och skaffa mig en helt ny vår/sommargarderob. Eller inte helt ny. Men en massa nya plagg. :) Jag vill uppdatera mig lite.

Johanna OCH Malin ska köpa träningskort nu. Skönt, för då kan jag få någon att komma ignåg och träna med. Vågar inte gå dit själv. Gillar gym och simhallar, men inet att vara där utan någon bekant. Men nu ska jag väl snart kunna komma igång och träna ordentligt i alla fall. Vill verkligen det. :)


What have I done to fall so hard for you ?


Kommentarer
Postat av: Emma

Picasa 3!

2009-02-25 @ 09:59:54
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: Tess

Vann 6 miljoner :)

men kan de bli mera?

2009-02-25 @ 10:18:42
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0