Onsdag

Hemma från Fyllerydstugan. Trött och dåsig. Med ont i halsen som inte vill släppa! Och det gör mig GALEN! Skönt är det att vara hemma i alla fall. Jag hade i alla fall grymt kul där ute i skogen med min nya klass. Den är jättenbra och jag tycker den är bra. Jag trivs i mängder. :) Jag har fått massor med nya kompisar också. Det är rooooooligt.

Var och handlade med Malin förut. Det var trevligt. För vi syns ju inte så ofta nu när hon läser engelska och jag läser idrott. Men det sak nog gå att hinna träffas en del i alla fall. :D

Imorgon ska vi vara i slottsparken och göra inte-vet-jag. :P Något roligt hoppas jag. Ska handla biljett till Botgöringen med. :) Sen ska jag gå runt sjön med Tick, ska bli skönt att gå en sväng och prata av mig lite.


Tänk på KISS-regeln ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0