Torsdag

Har haft en kortis lektion idag. Skönt det faktiskt. Behövdes inte mer än så. Var ute i slottsparken och lekte en del. Det var roligt men lite kallt och blött. Trött var jag med.

Sen var jag ute och gick med Tick, runt sjön och sen till ICA. Jag skulle hämta ut ett paket med. Och tro fan inte att jagh ar lyckats att tappa den där jävla avi-lappen! Jooo! Jag blev så arg på mig själv. Ska försöka få ut det utan det i alla fall. Vill ju ha mina grejer.

Har tvättat ikväll med. Skönt att ha det gjort. Så slipper jag göra det när Anna är här. :)
Längtar verkligen tills imorgon. Ska bli så roligt att hon kommer hit. :)

Har fortfarande ont i halsen. Är typ två veckor sen det började. Det är inte roligt längre. Jag vill bli frisk och kunna träna!

Nää nu ska jag titta på handbollen och njuta av en lite ledig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0