Onsdag

Jag är trött. Känns som om jag inte gör något vettigt när jag inte jobbar. Helt värdelöst. Skulle kunna jobba mer, mycket mer. Dels för att jag behöver pengarna, dels för att ha något att göra. Har snart lyssnat klart på två olika ljudböcker. Så roligt har jag det under mina dagar. Längtar tills nästa vecka i alla fall. För då ska jag flytta. Och det ska bli så skönt. :) Jag längtar så mycket hem till mig. Jag vill verkligen tillbaka. Jag tycker om campus, jag tycker om Växjö. :) Sen längtar jag efter mina underbara vänner som jag inte har träffat på flera veckor.

Men imorgon kanske jag ska med pappa på jobbet. Åka Kinda runt. Haha. Fick förslaget. Kanske nappa på det, så har jag något roligare att göra än att sitta hemma vid datorn. :P

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0