14.27

Snart åker mamma och pappa. Jag ska göra rent spisen och sen duscha. Sen ska jag spela lite med Lisa på msn och vänta på att dem ska komma och hämta mig. Hoppas bara mamma kommer ihåg väskorna så jag kan packa i dem. För det behövs nog två väskor till. Känns det som. Haha. Det är mängder med saker som ska med hem nu tydligen.

Har inte så lång tid kvar här nu den här gången. Blir att åka ner och se så att min köra lägenhet står kvar. P Bara att det bara är min lägenhet till den 31 juli. :)

Malin var här och åt förut och vi skrattade en massa. Kommer sakna henne en massa. Kommer sakna flera stycken väldigt mycket. Men det kommer snart vara höst och då får vi träffas igen.

Nu ska jag ta mig an spisen. :)



14.31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0