Onsdag

Sista onsdagen i Växjö på väldigt länge. Jag kommer sakna den här hålan. Har i alla fall kommit igång med packningen. Dock tog väskorna slut, har bara två bra att packa i. Ska använda en sån där stor ryggsäck med. Men det är ju inte bara kläder som ska med hem. En massa andra saker som jag kommer behöva för att klara av sommaren i Kisa. :P

Sitter och sjunger med till sorgliga(?) låtar. Ska snart lägga mig för att orka med sista skoldagen. Vandring mellan 9-14 sen mentorssamtal vid 16. Lär väl bli totalratad. Jag passar säkert inte alls som idrottslärare. Då kan dom suga!

Cepeallergi kliar i ögonen, vill inte lägga sig trots tablett och ögondroppar. Hoppas på bättre utdelning imorgon.

Nä nu ska jag borsta tänderna. :) Sen blir det sängen. Näst sista gången på 3 månader. Typ.


Snart är jag en lite friare människa än vad jag var igår. Motgångarna stärker mig. Ni stärker mig. Du stärker mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0