Sommarlov

Nu är det banne mig sommarlov! :) Ingen mer schemalagd skola på nästna tre månader. Skönt kan man väl säga. ;)

Har tvättat ikväll och plockat fram en massa grejer som ska med hem. Känns som jag ska flytta. Och jag är hundra på att pappa kommer fråga det imorgon. Gör han jämt när han tycker att jag har för mycket packning med mig. :P Men jag ska ju liksom vara hemma hela sommaren, så jag har inte så stort val. Men så är det. Imorgon blir det städning, orkar inte med det ikväll. Ska försöka packar så mycket jag kan ikväll. Kom på att jag måste packa ner skor med. Nu är det ju inte direkt ett par som ska med hem. Snarare 10. Haha.

Snart är det Criminal minds. Jag bara måste se det ikväll. Är så jäkla bra. :)

Att få vara med någon som gör mig lycklig är något av det jag längtar efter mer är mycket annat. Det skulle vara höjdpunkten i sommar att hitta någon som gör mig glad och får mig att må bra. :) Jag vill bara inte ha långdistans. Det är så jobbigt. Och jag har ingen lust att åka hem varje helg. Sen ränkar jag dessutom Växjö som mitt hem nu för tiden. :) Bite me, jag vill faktiskt bli kär!

Nää nu ska jag försöka slänga ihop en kladdkakesmet så jag kan göra kladdkakemuffins lite snabbt. Så jag kan mumsa till dom med grädde sen. :)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0