Tisdag - redan

Tiden går fort ibland. Igår hade jag en massa saker att göra så jag hann inte skriva något. Jobbade för första gången med, eller jag gick bredvid och fick en första inblick i jobbet. Verkar riktigt bra faktiskt. Var på introduktion idag med mellan 8.30-16. Är jobbigare än vad man tror. För det är så mycket information som ska in i huvuvdet. Smått jobbigt faktiskt. Men jag klarar mig. Har ju jobbat med gamla förut, så det är inte så jättestor skillnad. Förutom att man får deligering med en gång i hemtjänsten. Fuuuuun. :)
Imorgon ska jag på diabetesutbildning. Pappa bara skrattade när jag berättade det. Och det förstår jag fkatiskt att han gjorde Jag tänkte protestera men orkade inte bry mig. Jag kan ju ingenting om diabetes, jag har ju bara haft det i 16 år. Men går jag inte den utbildningen på 1,5 timme så får jag inte insulindeligering och jag ska bara ha det. Så det så. Men jag tycker inte jag ska behöva gå en utbildning, jag har ju haft insulindeligering förut och jag kan ju ta sprutor på andra människor. Jag blir lite sur. Faktiskt. Men jag får pengar för det, så på det sättet skadar det ju inte. Gå och lyssna på något som jag vet en massa om och få pengar för det, det är inte helt fel kan jag lova. :D Men det är tråkigt att lyssna på det. Får se hur det går. Antagligen så går det väl bra. Det är ikryssat på min lapp att jag har insulindeligering med så ja. Det är bara att lyckas imorgon. :)

Nu väntar jag på att Lisa ska höra av sig och säga att hon snart är hemma igen. Inte troligt att det händer på en timme eller två kanske. Men jag får leka med henne ikväll i alla fall. Hoppas jag. :) Längtar efter min Lisa jättemycket!

Har fått min skatteåterbäring idag med. :D Money me lööööv uuuuu!! Fast pengarna kommer försvinna nästan med en gång i alla fall. Eller mycket utav dem. Ska försöka spra en del. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0