Torsdag

Jag är lite putt, för jag kan inte ansluta till något trådlöst internet här hemma och pappa tänker inte fixa så jag kan komma ut på deras internet förrän dem har flyttat den här datorn, för ja, jag sitter vid en stationär för första gången på evigheter. Det finns en liten ovana faktiskt. Men jag klarar det ju, inte helt bortglömt hur man gör. Men ja, jag gillar bärbara datorer bättre helt enkelt.

Idag händer i alla fall lite spännande saker. :)
- Lillsis' slutar 9:an
- Klippa håret
- Träna fotboll för första gången på 10 månader

Har köpt en blomma till Elin och en ciderflaska som ser ut som en champangeflaska. Lite busig är jag allt. ;P Hon var så himla fin när jag skjutsade ner henne till skolan. :) Ska kolla på henne när hon kommer ut från kyrkan sen runt två någon gång. Innan dess ska jag göra lite andra saker. :P

Ska klippa mig ikväll innan träningen, kommer kännas konstigt, för håret är slitet och jag vill inte klippa det för mycket. Men jag vill ju ha mitt långa hår kvar, men det får bli som det blir. Det hinner ju växa ut tills nästa sommar igen. ;) För nej jag har inte klippt mig på ett helt år. Därför mitt hår är så himlans långt nu för tiden.Men det ska bli lite skönt att klippa sig med.

Jag är skitnervös! Det var så länge sen jag tränade sist så jag vet inte om jag kommer ihåg saker och ting längre. Sen är dem andra så himla bra så jag kommer aldrig hänga med. Kommer vara trött redan innan träningen. x) Nää men skämt åsido, det här kan bli riktigt roligt. Hoppas inga andra tränar samtidigt som oss på b-plan. För min kondis är sämst och jag vet inte hur mycket jag vågar göra med min fot. Because jag har en cepefot. Blää. Nä men det kommer nog funka, har dock ont i den till och från. Men det ska bli så himla roligt att få vara med och träna. Jag har faktiskt saknat det sjukt mycket. Så jag kommer säkert vara som en ko på grönbete idag. Men fotboll är livet så I do not care!
På tal om fotboll, Sverige suger! Kunde inte göra fem mål, baaah gör mig tokig. Det hade varit så himla bra om dem hade gjort det för då hade det blivit mycket lättare att komma till VM, men nu är vägen tung, det kan dem ha.

Men nu ska jag gå ner och städa i mitt provisoriska rum och göra klart en sak till Elin, sen blir det lunch, dusch och tillfixning. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0